ENI I-SIGMA TOP MS 5W-30 5L
Kód: EISIGMATOPMS5W305.jpg?62e82b1d)
.jpg?643e74c4)
Súvisiaci tovar

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je viacstupňový motorový olej spĺňajúci najnáročnejšie technické požiadavky nových naftových motorov spĺňajúcich emisné normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pre dieselové motory vozidiel vybavených systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov pracujúcich v náročných prevádzkových...

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je viacstupňový olej s dlhým výtokom (S.H.P.D.) pre preplňované dieselové motory pracujúce v náročných podmienkach. Olej je možné použiť aj v...

Nový Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 je pokročilý vysokovýkonný olej pre dieselové motory. Je vhodný na použitie vo vysoko hodnotených dieselových motoroch spĺňajúcich emisné...

Polosyntetický motorový olej zvlášť vhodný pre vysoko zaťažené úžitkové vozidlá, ako aj pre benzínové, LPG a ľahko zaťažené dieselové motory.

Total Rubia 4400 15W-40 je špeciálne vyvinutý pre mazanie naftových motorov s preplňovaním, ktoré plnia normu EURO 2, dá sa používať aj pre všetky naftové motory...

Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoko výkonný motorový olej s nízkou spotrebou paliva založený na syntetickej technológii. Je vhodný na použitie ťažkých dieselových motorov:...
Podrobný popis
Eni i-Sigma top MS 5W-30 je najnovšia generácia vysokovýkonného syntetického oleja vhodného na mazanie dieselových motorov úžitkových vozidiel vybavených systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov a predchádzajúcich motorov, pracujúcich v náročných podmienkach. Umožňuje maximálne intervaly výmeny oleja predpokladané výrobcami, má veľmi vysokú spotrebu paliva a uľahčuje štartovanie motora v chladnom počasí.
• Je to motorový olej, ktorý reaguje na najprísnejšie výkonové úrovne požadované pre ťažkú trakciu, je výsledkom kombinácie špeciálneho syntetického zloženia a novej technológie aditív „low SAPS“.
• Aby bola zaistená účinnosť a životnosť systémov dodatočnej úpravy, zloženie maziva nesmie obsahovať produkty, ktoré môžu mať negatívny vplyv, a preto je potrebné kontrolovať obsah určitých zložiek (sulfátovaný popol, fosfor, síra). Z tohto hľadiska prijíma inovatívnu technológiu receptúr presne v súlade s chemickými limitmi stanovenými medzinárodnými špecifikáciami a výrobcami.
• „Palivová účinnosť“ umožňuje väčšiu úsporu paliva ako bežné mazivá. Životnosť a účinnosť motora zaisťuje vysoká ochrana proti opotrebeniu (leštenie vŕtaním), vysoká detergentnosť a nízke straty odparovaním.
• Veľmi vysoká technologická kvalita použitých syntetických základov a ich obzvlášť inovatívne zloženie zaručujú vynikajúce studené štarty.
• V testoch požadovaných výrobcami a ACEA preukázal vynikajúce vlastnosti proti opotrebeniu, najmä minimalizoval opotrebenie valcov (leštenie otvorov), elastických pásov, ventilov atď. Všetky kovové povrchy sú účinne chránené proti opotrebovaniu a korózii zabezpečenie a udržiavanie maximálnej účinnosti motora v priebehu času, čo umožňuje predĺžené intervaly výmeny a údržby
Spĺňa požiadavky a schválenia:
• ACEA E4, E6, E7, E9
• API CK-4, CJ-4
• Caterpillar ECF-3
• Cummins CES 20081, 20086
• JASO DH-1-17, DH-2-17, DL-0-17
• MAN M 3271-1, M 3477, M 3575
• MTU typ 2.1, typ 3.1
• Detroit Diesel 93K222 (Schválené)
• Deutz DQC IV-18 LA (Schválené)
• MACK EO-S-4.5 (Schválené)
• MAN M 3677, M 3777 (Schválené)
• Schválenie MB 228,51
• Schválenie MB 228,52
• Renault VI RLD-3 (Schválené)
• Scania LDF-4 (spätná väzba)
• Volvo VDS-4.5 (Schválené)
Hustota pri 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 859
Viskozita pri 100 °C ASTM D 445 mm²/s 12.1
Viskozita pri 40 °C ASTM D 445 mm²/s 71
Viskozitný index ASTM D 2270 - 169
Viskozita pri -30 °C ASTM D 5293 mPa·s 6000
Bod tuhnutia ASTM D 5950 °C -39
Bod vzplanutia COC ASTM D 92 °C 226
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 13.4
Dodatočné parametre
Kategória: | Nákladné vozidlá |
---|---|
Hmotnosť: | 4.5 kg |
Viskozita: | 5W-30 |

Plne syntetický motorový olej pre moderné nákladné vozidlá s radikálne zníženými koncentráciami síry, fosforu a sulfátového popola na ochranu výfukových plynov v systémoch...

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je viacstupňový olej s dlhým výtokom (S.H.P.D.) pre preplňované dieselové motory pracujúce v náročných podmienkach. Olej je možné použiť aj v...

Eni i-Sigma universal 10W-40 je viacstupňové mazivo syntetickej technológie vhodné na mazanie motorov ťažkých vozidiel a automobilov pracujúcich v náročných prevádzkových...

Eni i-Sigma universal 15W-40 je viacstupňové mazivo pre všetky dieselové motory, ktoré pracujú v náročných podmienkach, na mazanie nákladných automobilov, autobusov, stavebných...

Total Rubia TIR 8600 10W-40 je motorový olej vyrobený syntetickou technológiou najmä vhodný na mazanie moderných dieselových motorov vyvinutých európskymi výrobcami. Jedná sa o...

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej so syntetickou technológiou na mazanie dieselových motorov novej generácie vozidiel vybavených systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov...

Polosyntetický motorový olej zvlášť vhodný pre vysoko zaťažené úžitkové vozidlá, ako aj pre benzínové, LPG a ľahko zaťažené dieselové motory.

Eni i-Sigma performance E7 15W-40 je motorové mazivo formulované s vysokokvalitnými základovými olejmi, vyvinuté pre preplňované dieselové motory pracujúce aj v náročných...

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je viacstupňový olej s dlhým výtokom (S.H.P.D.) pre preplňované dieselové motory pracujúce v náročných podmienkach. Olej je možné použiť aj v...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.