Mannol 7109 UHPD TS-9 NANO 10-40 208L
Kód: MANUHPDTS-9NANON.jpg?62e82b1d)
.jpg?643e74c4)
Podrobný popis
Celoročný syntetický motorový olej s nízkym obsahom popola pre najnovšiu generáciu vysoko zaťažovaných a vysokorýchlostných preplňovaných a nepreplňovaných vysokovýkonných dieselových motorov s nízkym obsahom síry. Olej zodpovedá špecifikácii GLOBAL-DHD-1, ktorá zohľadňuje všetky požiadavky európskych, amerických a japonských výrobcov vysokovýkonných dieselových motorov vyrábaných od roku 1998, pracujúcich v ťažkých podmienkach s predĺženými intervalmi výmeny oleja, spĺňajúcich platné normy týkajúce sa obsahu toxických látok vo výfukových plynoch a inštalovaných v ťažkých úžitkových vozidlách (nad 3,9 tony).
Vlastnosti produktu:
- Syntetický základ najvyššej kvality s inovatívnym balíkom aditív ponúka ideálnu viskozitu v širokom rozsahu teplôt poskytuje neprekonateľné vlastnosti proti treniu, opotrebeniu a extrémnemu tlaku, čo výrazne predlžuje životnosť vozidla vôbec, dokonca aj najextrémnejšie prevádzkové podmienky v širokom rozsahu teplôt okolia a zaisťuje značnú úsporu paliva;
- Stabilná syntetická báza dodáva oleju zvýšenú tepelno-oxidačnú stabilitu, ktorá v kombinácii s vynikajúcimi detergentnými a dispergačnými vlastnosťami a nízkym obsahom popola účinne znižuje tvorbu usadenín všetkých druhov a udržuje samostatné časti motora, najmä skupinu piestových valcov, dokonale vyčistiť počas celého intervalu medzi výmenami oleja;
- Jedinečné zloženie poskytuje oleju odolnosť proti starnutiu a vďaka jeho zníženému odparovaniu a zvýšenému bodu vzplanutia znižuje prevádzkovú spotrebu, čo umožňuje jeho použitie v motoroch s predĺženými intervalmi výmeny oleja (Long Life až 60 000 km) a konvenčných motory;
- Vďaka syntetickému základu optimálnej viskozity má vynikajúce nízkoteplotné vlastnosti vrátane nízkeho bodu tuhnutia, ktorý zaisťuje výbornú čerpateľnosť a otáčateľnosť komponentov motora pri nízkych teplotách, ľahký štart za studena (do -30 °C) a znížené štartovanie opotrebovanie;
- Kompatibilné so všetkými systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov, DPF, TWC, EGR a SCR vďaka technológii low SAPS;
- Účinne chráni jednotlivé časti motora pred všetkými typmi korózie;
- Má nízku úroveň penivosti a účinne odoláva prevzdušňovaniu;
- Účinne pôsobí proti zvýšeniu šmykovej sily počas prevádzky spôsobenému zvýšením viskozity v dôsledku rozptylu sadzí;
- Vhodné pre motory na skvapalnený zemný plyn (LNG) a skvapalnený ropný plyn (LPG).
Určené pre všetky typy vysoko zaťažovaných dieselových motorov diaľničných (diaľkové ťahače, autobusy atď.), terénnych (stavebné, banské, poľnohospodárske) a špeciálnych vozidiel európskych, amerických a ázijských výrobcov spĺňajúce požiadavky Euro I–V a VI , kde sa vyžaduje výkonnostná úroveň CJ-4 alebo nižšia.
- SAE 10W-40
- API CJ-4/SN
- ACEA E8, E11
- JASO DH-2
- MB 228,31
- MB 228,51
- VOLVO VDS-4
- MAN M 3477
- MAN M 3575
- MACK EO-N Plus
- MACK EO-O Premium Plus
- GLOBAL DHD-1
- CUMMINS CES 20076
- CUMMINS CES 20077
- CUMMINS CES 20078
- RENAULT RLD-3
- MTU typ 3.1
- CATERPILLAR ECF-2
- CATERPILLAR ECF-3
- DETROIT DIESEL DDC 93K218
Dodatočné parametre
Kategória: | 10W-40 |
---|---|
Hmotnosť: | 200 kg |
Viskozita: | 10W-40 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.