MANNOL UHPD TS-6 ECO 10W-40 208L
Kód: MANUHPDTS-6ECON.jpg?62e82b1d)
.jpg?643e74c4)
Súvisiaci tovar

Eni i-Sigma monograde SAE 50 je mazivo pre atmosférické a preplňované dieselové motory pracujúce v náročných prevádzkových podmienkach alebo podliehajúce nadmerným usadeninám...

Mobil Pegasus 1005 je najnovším prírastkom do skupiny olejov pre plynové motory Mobil Pegasus. Jedná sa o vysoko výkonný, čiastočne syntetický olej s nízkym obsahom popola,...

Total Rubia G 1300 20W-40 je vhodný pre dieselové motory EMD a GE namontované na železničných lokomotívach av priemyselných aplikáciách (výroba energie, vrtné plošiny na mori,...

MOBIL DELVAC 1 LE 5W-30 s novým názvom /Mobil Delvac Ultra 5W-30 Ultimate Protection v2/ je vysokovýkonný olej pre vysokovýkonné dieselové motory s pokročilou syntetickou...

API CI-4 ACEA E4/E7 MB 228.5 Volvo VDS-3 MAN M3277 Renault VI RLD-2 Cummins CES 20078 Mack EO-N MTU 3
Podrobný popis
Moderný syntetický motorový olej do každého počasia pre vysokovýkonné a vysokootáčkové dieselové motory s turbodúchadlom aj bez neho, pracujúce v náročných podmienkach. Olej úspešne prešiel cestnými a laboratórnymi testami v strediskách Mercedes-Benz, MAN a MTU a má ich písomné schválenia.
Vlastnosti produktu:
- Syntetická základňa najvyššej kvality, vyznačujúca sa ideálnou viskozitou v širokom rozsahu teplôt, poskytuje neprekonateľné vlastnosti proti treniu, opotrebeniu a odieraniu, čo výrazne predlžuje životnosť zariadenia vo všetkých, aj tých najextrémnejších prevádzkových režimoch v široký rozsah teplôt okolia a poskytujú významné úspory paliva;
- Stabilný syntetický základ v kombinácii s prírodnými antioxidantmi zaisťuje zvýšenú tepelnú oxidačnú stabilitu oleja, čo v kombinácii s vynikajúcimi detergentno-dispergačnými vlastnosťami (TBN> 12,5) a nízkym obsahom popola účinne znižuje tvorbu vodného kameňa a laku, zabraňuje usadzovaniu všetkých druhov a počas servisu medzi výmenami udržiava diely motora, najmä skupinu valec-piest, výnimočne čisté;
- Jedinečné zloženie poskytuje oleju odolnosť proti starnutiu a vďaka zníženému vyparovaniu a vysokému bodu vzplanutia znižuje „odpad z usadzovania oleja“, čo umožňuje jeho použitie v motoroch s dlhým intervalom životnosti nie menej ako 500 motohodín a konvenčných motory;
- Vďaka syntetickému základu s optimálnou viskozitou má vynikajúce nízkoteplotné vlastnosti vrátane nízkeho bodu tuhnutia, spolu s dobrou čerpateľnosťou oleja a natáčaním komponentov motora pri nízkych teplotách, ľahkým „studeným štartom“ (až do
-30 ºC) a znížené opotrebenie pri štarte;
- Kompatibilné so systémami EGR a SCR, nie je vhodné pre systémy vybavené filtrami pevných častíc (DPF);
- Účinne chráni časti motora pred všetkými druhmi korózie;
- nižšia tvorba peny;
- Účinne rieši zvýšenie šmykového napätia počas prevádzky spôsobeného zvýšenou viskozitou v dôsledku rozptylu sadzí;
- Možno použiť v kombinácii s niekoľkými všetkými s vyšším obsahom síry.
Určené pre všetky typy ťažkých dieselových motorov (nákladné autá, autobusy atď.), terénne stroje (stavebné, banské, poľnohospodárske) a špeciálne zariadenia od európskych, amerických a ázijských výrobcov, ktoré spĺňajú požiadavky Euro I, II , III, IV, V, kde sa vyžaduje úroveň výkonu CI-4 alebo nižšia.
Môže byť použitý v benzínových motoroch, kde sa vyžaduje API SL alebo nižší výkon.
Spĺňa nasledujúce špecifikácie a schválenia:
- SAE 10W-40 UHPD
- API CF
- ACEA E7/E4
- DEUTZ DQC IV-05/III-05
- MAN M 3277; MB 228.5; MTU Typ 3;RENAULT RLD/RLD-2 / RXD; VOLVO VDS-3
Vlastnosti produktu | - | Skušobná metóda | - | Jednotka | - | Hodnota |
Hustota pri 15 ° C | - | D 1298 | - | kg / m³ | - | 862 |
Bod vzplanutia | - | D 92 | - | ° C | - | 224 |
SAE trieda | - | - | - | - | - | 10W-40 |
Bod tuhnutia | - | D 97 | - | ° C | - | -46 |
TBN | - | D2896 | - | g KOH / kg | - | 12,76 |
Viskozita pri -25 ° C | - | D 5293 | - | CP | - | 6800 |
Viskozita pri 100 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 13,0 |
Viskozita pri 40 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 85,2 |
Viskozitný index | - | D2270 | - | - | - | 153 |
Dodatočné parametre
Kategória: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnosť: | 180 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

Inovatívny univerzálny prémiový motorový olej s obsahom esterov pre moderné benzínové a naftové motory s turbodúchadlom aj bez neho, vrátane „starých“ značiek a vysokého...

Aral High Tronic 5W-40 je vysokovýkonný motorový olej vyrobený technológiou syntézy Aral s možnosťou predĺženej výmeny oleja. Spĺňa požiadavky na mazanie štvortaktných...

Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej pre benzínové a naftové motory osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel.

ARAL SuperTronic K 5W-30 je určený pre benzínové a naftové motory a ponúka nasledujúce výhody:• Spĺňa najvyššie štandardy ochrany proti opotrebovaniu• Technológia Aral Low SAPS...

Motorový olej s technológiou Aral Synth poskytuje dobré vlastnosti proti opotrebeniu a udržuje motory čisté. Pre benzínové a naftové motory.

OPEL GM DEXOS2 5W-30 5L je syntetický motorový olej špeciálne vyvinutý pre osobné a ľahké úžitkové automobily GM (Opel, Chevrolet, Buick atď.) naftové alebo benzínové. Olej...

Aral High Tronic 5W-40 je vysokovýkonný motorový olej vyrobený technológiou syntézy Aral s možnosťou predĺženej výmeny oleja. Spĺňa požiadavky na mazanie štvortaktných...

Eurol Fluence FE 5W-30 je plne syntetický motorový olej strednej triedy SAPS pre benzínové a naftové motory najnovšej generácie osobných automobilov a ľahkých dodávok, kde sa...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.