MANNOL UHPD TS-6 ECO 10W-40 208L
Kód: MANUHPDTS-6ECONSúvisiaci tovar
PETRONAS Akcela UNITEK je motorový olej na syntetickej báze vyvinutý v spolupráci s CASE/CASE IH a FPT pre motory Tier4 Interim/Stage IIIB a Tier4 Final/Stage IV vybavené...
Motul 5100 4T 15W-50 Syntetické mazivo Technosynthese® zosilnené technológiou Ester, aby zaručili vlastnosti proti opotrebeniu a zlepšili ochranu prevodovky a životnosť....
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je prémiový minerálny viacstupňový motorový olej špeciálne navrhnutý pre klasické motory vyrobené v rokoch 1950 až 1970. Mazivo pre 4-taktné...
Motul 5100 4T 15W-50 Syntetické mazivo Technosynthese® zosilnené technológiou Ester, aby zaručili vlastnosti proti opotrebeniu a zlepšili ochranu prevodovky a životnosť....
Motul ATV-UTV Expert 10W-40(starý názov Motul POWER QUAD 4T 10W-40) je vysoko výkonný motorový olej na báze esterov.
ACEA E6 / E7 / E9, API CK-4, JASO DH-2
Podrobný popis
Moderný syntetický motorový olej do každého počasia pre vysokovýkonné a vysokootáčkové dieselové motory s turbodúchadlom aj bez neho, pracujúce v náročných podmienkach. Olej úspešne prešiel cestnými a laboratórnymi testami v strediskách Mercedes-Benz, MAN a MTU a má ich písomné schválenia.
Vlastnosti produktu:
- Syntetická základňa najvyššej kvality, vyznačujúca sa ideálnou viskozitou v širokom rozsahu teplôt, poskytuje neprekonateľné vlastnosti proti treniu, opotrebeniu a odieraniu, čo výrazne predlžuje životnosť zariadenia vo všetkých, aj tých najextrémnejších prevádzkových režimoch v široký rozsah teplôt okolia a poskytujú významné úspory paliva;
- Stabilný syntetický základ v kombinácii s prírodnými antioxidantmi zaisťuje zvýšenú tepelnú oxidačnú stabilitu oleja, čo v kombinácii s vynikajúcimi detergentno-dispergačnými vlastnosťami (TBN> 12,5) a nízkym obsahom popola účinne znižuje tvorbu vodného kameňa a laku, zabraňuje usadzovaniu všetkých druhov a počas servisu medzi výmenami udržiava diely motora, najmä skupinu valec-piest, výnimočne čisté;
- Jedinečné zloženie poskytuje oleju odolnosť proti starnutiu a vďaka zníženému vyparovaniu a vysokému bodu vzplanutia znižuje „odpad z usadzovania oleja“, čo umožňuje jeho použitie v motoroch s dlhým intervalom životnosti nie menej ako 500 motohodín a konvenčných motory;
- Vďaka syntetickému základu s optimálnou viskozitou má vynikajúce nízkoteplotné vlastnosti vrátane nízkeho bodu tuhnutia, spolu s dobrou čerpateľnosťou oleja a natáčaním komponentov motora pri nízkych teplotách, ľahkým „studeným štartom“ (až do
-30 ºC) a znížené opotrebenie pri štarte;
- Kompatibilné so systémami EGR a SCR, nie je vhodné pre systémy vybavené filtrami pevných častíc (DPF);
- Účinne chráni časti motora pred všetkými druhmi korózie;
- nižšia tvorba peny;
- Účinne rieši zvýšenie šmykového napätia počas prevádzky spôsobeného zvýšenou viskozitou v dôsledku rozptylu sadzí;
- Možno použiť v kombinácii s niekoľkými všetkými s vyšším obsahom síry.
Určené pre všetky typy ťažkých dieselových motorov (nákladné autá, autobusy atď.), terénne stroje (stavebné, banské, poľnohospodárske) a špeciálne zariadenia od európskych, amerických a ázijských výrobcov, ktoré spĺňajú požiadavky Euro I, II , III, IV, V, kde sa vyžaduje úroveň výkonu CI-4 alebo nižšia.
Môže byť použitý v benzínových motoroch, kde sa vyžaduje API SL alebo nižší výkon.
Spĺňa nasledujúce špecifikácie a schválenia:
- SAE 10W-40 UHPD
- API CF
- ACEA E7/E4
- DEUTZ DQC IV-05/III-05
- MAN M 3277; MB 228.5; MTU Typ 3;RENAULT RLD/RLD-2 / RXD; VOLVO VDS-3
Vlastnosti produktu | - | Skušobná metóda | - | Jednotka | - | Hodnota |
Hustota pri 15 ° C | - | D 1298 | - | kg / m³ | - | 862 |
Bod vzplanutia | - | D 92 | - | ° C | - | 224 |
SAE trieda | - | - | - | - | - | 10W-40 |
Bod tuhnutia | - | D 97 | - | ° C | - | -46 |
TBN | - | D2896 | - | g KOH / kg | - | 12,76 |
Viskozita pri -25 ° C | - | D 5293 | - | CP | - | 6800 |
Viskozita pri 100 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 13,0 |
Viskozita pri 40 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 85,2 |
Viskozitný index | - | D2270 | - | - | - | 153 |
Dodatočné parametre
Kategória: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnosť: | 180 kg |
Viskozita: | 10W-40 |
Plne syntetický motorový olej vyvinutý pre benzínové a naftové motory Renault vybavené katalyzátormi, preplňované motory a pre systémy priameho vstrekovania paliva.
Polosyntetický motorový olej pre benzínové a naftové motory. Vďaka vysokému viskozitnému indexu zaisťuje olej vynikajúci studený štart, ako aj silný mazací film pri vysokých...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej pre benzínové a naftové motory osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel.
Eurol Ultrance VCC 0W-20 je plne syntetický olej pre úsporu paliva pre benzínové a naftové motory osobných automobilov, najmä pre najnovšie motory Volvo. Eurol Ultrance VCC...
Toyota Original 5W-30 Fuel Economy je syntetický olej s nízkou viskozitou, ktorý šetrí palivo so zníženým triením o pohyblivej časti motora. Platí pre všetky jazdné podmienky...
V dnešnej dobe i bežný vodič vykoná na svojom aute až 18 000 zastavení a rozjazdov za rok. Každé takéto posúvanie v dopravných zápchach alebo čakanie na križovatkách spôsobuje...
Castrol GTX je synonymom pre jedny z najspoľahlivejších motorových olejov na svete. Chráni pred problémami, ako napr. škodlivé usadeniny v motore, ktorým váš motor čelia každý...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.