MOTUL SPECIFIC VW504.00-507.00 5W-30 1L
Kód: 106374Súvisiaci tovar
Motul 8100 X-CLEAN 5W-40 Vysoko výkonné 100% syntetické mazivo schválené mnohými výrobcami automobilov. Špeciálne navrhnuté pre automobily poslednej generácie poháňané...
Motorový olej Ambra UNITEK 10W-40 - Rozsah použitia: -25°C až +40°C. Syntetické mazivo pre nízko-emisné motory novej generácie traktorov s filtrom pevných častíc.
Motul 8100 ECO-LITE 5W-30 je 100% syntetické mazivo na báze esterov. Olej šetriaci palivo špeciálne vyvinutý pre súčasné benzínové motory s atmosférickým alebo preplňovaným...
Podrobný popis
Motul SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30
Syntetický motorový olej vhodný pre benzínové a dieselové automobily. Špeciálne navrhnutý pre nedávne vozidlá skupiny VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA a SEAT) vybavené motormi Euro 4, Euro 5 a Euro 6, ktoré vyžadujú mazivá s nízkym obsahom sírového popola, nízkym obsahom fosforu a nízkym obsahom síry (nízke SAPS). Intervaly vypúšťania zostávajú v Európe pevne stanovené na 15 000 km pre akékoľvek auto, ktoré volá výlučne pre oleje VW 501 01, 502 00, 505 00 alebo 505 01, aj keď vozidlo používa MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 alebo MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30.
Motory vyhovujúce emisným predpisom Euro 4, Euro 5 a Euro 6 sú vybavené citlivými systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov. Síra a fosfor skutočne bránia činnosti katalyzátorov, čo vedie k neefektívnemu spracovaniu výfukových plynov; a Sulfated Ashes upchávajú DPF, čo vedie k skráteniu regeneračného cyklu, rýchlemu starnutiu oleja, vyššej spotrebe paliva a strate výkonu motora.
VOLKSWAGEN
MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 je plne spätne kompatibilný s predchádzajúcimi normami pre oleje VW, ako sú VW 501 01, 502 00, 503 00 a 503 01 pre benzínové motory a VW 505 00, 505 01, 506 00 a 506 01 pre Dieselové motory.
Motory VOLKSWAGEN R5 a V10 TDI od MY2003 do MY2007 musia používať iba schválené mazivo VW 506 01 vo viskozitnom stupni 0W-30, ako napríklad MOTUL
Motory vyhovujúce emisným predpisom Euro 4, Euro 5 a Euro 6 sú vybavené citlivými systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov. Síra a fosfor skutočne bránia činnosti katalyzátorov, čo vedie k neefektívnemu spracovaniu výfukových plynov; a Sulfated Ashes upchávajú DPF, čo vedie k skráteniu regeneračného cyklu, rýchlemu starnutiu oleja, vyššej spotrebe paliva a strate výkonu motora.
Spoločnosť VOLKSWAGEN vyvinula štandardy VW 504 00 a 507 00 pre mazivá s nízkym obsahom síry, fosforu a síranového popola, kompatibilné s ich systémami dodatočnej úpravy, ako sú katalyzátory, SCR (selektívna katalytická redukcia) a DPF, s cieľom zaručiť dokonalú životnosť Skupinové motory VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT). Tieto typy olejov s „dlhou životnosťou“ umožňujú predĺžené intervaly výmeny, ktoré riadia palubný počítač vozidla.
Interval vypúšťania: pozrite si odporúčania výrobcov a prispôsobte si svoje vlastné použitie. Nemiešať s mazivami, ktoré nie sú v súlade s normami VW 504 00 507 00.
Špecifikácie schválenie:
VW 504 00 - 507 00
Dodatočné parametre
Kategória: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnosť: | 1 kg |
Viskozita: | 5W-30 |
Toyota Original 5W-30 Fuel Economy je syntetický olej s nízkou viskozitou, ktorý šetrí palivo so zníženým triením o pohyblivej časti motora. Platí pre všetky jazdné podmienky...
Ľahkobežný motorový olej s MoS2, vytvára vysoko odolný klzný film na všetkých trecích a klzných plochách.
Inovatívny, všestranný prémiový syntetický motorový olej s obsahom syntetických esterov pre moderné dieselové a plynové preplňované a nepreplňované motory. Navrhnuté v súlade s...
Inovatívny univerzálny, energeticky úsporný plne syntetický prémiový motorový olej s obsahom esterov pre moderné dieselové motory (vrátane motorov s priamym vstrekovaním) a...
Inovatívny plne syntetický prémiový motorový olej obsahujúci estery pre moderné vysokovýkonné turbodieselové motory. Vyvinuté v súlade s požiadavkami koncernu VW.
Univerzálny motorový olej so syntézou HC s obsahom esterov pre moderné benzínové a naftové motory s turbodúchadlom aj bez neho, viacventilové aj priame vstrekovanie, vrátane...
V dnešnej dobe i bežný vodič vykoná na svojom aute až 18 000 zastavení a rozjazdov za rok. Každé takéto posúvanie v dopravných zápchach alebo čakanie na križovatkách spôsobuje...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.